Halsband! :)

Jag var igen idag med mamma till butiken. Där i ingången till butiken var ett bord med smycken och försäljaren satt där bakom. Mamma och Jesse (min lillebror) såg på ett halsband med finska lejonet. Det var helt snyggt och hur det gick så ville han ha det. Så mamma köpte det då för 40€. :) Själv frågade jag om han hade där  ett halsbands smycke som var ett hjärta som man då kunde bryta så båda sku få varsitt. Han hade tre alternativ av hjärtan som ja frågade. Jag blev och se på ett hjärta format i mitten och delfiner på varsin halva sen när man bryter det. :) Så måste jag ringa min älskling och fråga om han också var nöjd med det. Smycket och två ked skulle kosta 45€.

Ni får se bilden på smycket bara jag varit och köpt det. Jag ska nog sätta in en bild här på halsbandena. Och hoppas min älskling är nöjd med det. Det kommer precis till vår 6månaders dag. :) Så hade vi i alla fall planerat det. :)

Kommentarer
Postat av: . Pjumas . ♥

Svar: Jo :) han e så :D

Ja ska ta å testa igen, men dom gångena som ja nu ha gjort de så ha de int funkka :S

2009-06-06 @ 15:17:08
URL: http://pjumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0