Fullt upp hela slutet av veckan!

Nu är det så att jag skall börja packa kläder och andra saker i väskan. Jag skall laga allt i ordning så ja kan åka mot Vasa på lördag morgonen. På morgonen skall jag först efter halsbandet med hjärt halvorna. Vi skall skaffa det till vår halv års dag med älsklingen. Vi har talat om det i typ 1-2 månader nu. Så vi lite viste vad vi skulle skaffa så vi minns vår halv års dag. Min älskling har värkar efter operationen nu så jag skulle vilja va där med honom nu. Så han inte skulle behöva ligga där ensam. Hoppas han bara kan stå ut 4 dagar till nu. :)

Så får jag ligga och mysa med honom där. Det kan hända att jag inte har möjlighet att uppdatera min blogg dagligen, men jag skall försöka i alla fall. Min älskling har inte internet hemma. :(

Men jag ber om ursäkt att jag bara skriver här lite den här veckan men ska försöka skriva fast jag är hos älsklingen. :)

Kommentarer
Postat av: . Pjumas . ♥

Svar: Okej :) Men njut du nu bara av att vara me honom å tänk int så myky på de bloggen :D hinner/kan du så uppdaterar du :D

2009-06-09 @ 14:01:01
URL: http://pjumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0