Denna dag! :)

Den här dagen har varit riktigt rolig. :) I morse när jag vaknade så skulle jag åka och handla med mamma :) Efter det fick jag mitt clubkort till Seppälä. Jag skulle sitta hemma hela kvällen sa jag till min älskling, men det blev inte riktigt så. Jag åkte in till stan på kaffe med Pinja. :) Vi var till Neste först, men efter det hade ja ingen lust ännu att åka hem tillbaka. Så jag blev och köra lite runt med Pinja då. :) Vi hade en hel del att tala om för jag hade inte sett henne på en tid igen. Vi satt nog hos henne en stund också. Så var vi en sväng hemma hos oss. Hon blev så förälskad i våra kissor. När vi har ju kattungar som ja berättade tidigare. Nu ska ja nog sluta skriva igen. :) Ha de så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0