Sommar och varmt

Idag är det varmt och soligt ute. Jag borde måla men det är så varmt att man inte klarar av att vara ute. Talar i telefonen med älsklingen. Hur kan man ha det såhär tråkigt nu? Jag har inget att göra. Huset borde målas, men man har ingen lust att stå där ensam och måla. När man inte har sällskap och annars också är det tråkigt.
Nu har jag blivit van med att ha älsklingen som sällskap, men eftersom vi bor på avstånd så kan vi inte vara tillsammans hela tiden. Bara några år till så får vi bo tillsammans. Skolan brömsar oss att vara tillsammans.

Om man riktigt vill så går det att va ihop på avstånd. Jag och min älskling klarar det. :)

Jag skriver mera nån dag. :)
Förlåt att jag inte har skrivit så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0