Hellois...

Det blev lite ändringar. Mamma ville att jag skulle komma hem tidigare än va jag själv tänkte, men de får lov att gå för mej. Mamma ville att jag skulle komma hem innan rusningen på vägarna börjar. Då allas semester typ tar slut nu nästa vecka. Jag ska va resten av sommaren hemma utan min älskling. :( Fast jag inte skulle vilja de. Det kommer kännas som en evighet innan skolan börjar igen. Det är ju hela två veckaor kvar. Kanske man nu orkar göra nått innan skolan börjar fast men inte skulle ha nån lust alls. Jag saknar min älskling och det är ju i morse som jag fick krama och pussa honom. Om jag bara skulle ha fått va nån dag mer med honom. Okej vi har tillbringat hela sommaren tillsammans, men ändå skulle jag ha vilja vara en stund till där. Typ till början av nästa vecka.

Men nu har ja inget att skriva om. Så jag får ta och skriva lite senare mer. Jag har ingen lust just nu. Om jag bara visste vad jag skall skriva om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0