7 månader idag! :)

Idag har jag och min älskling varit ihop 7 månader. :) Det har gått bra fast vi bor på avstånd. Vi smsar och ringer lite imellan till varandra. Så vi håller ändå ganska mycke kontakt. Vi har inte hunnit va nå mycke med vara med varandra. Vi har endå tillbringat hela sommaren tillsammans. Som har varit otroligt underbart. :) Om vi bara kunde vara lite mer med varandra. Okej, vi tröttnar ju inte så fort på varandra och så bråkar vi mycket lite. Eftersom båda har egen tid och eget utrymme än att man skulle sitta fast i varandra hela tiden. Det skulle bli ganska enformigt.

Så vi vill hålla vårt förhållande på avstånd så vi int tröttnar på varandra..
Jag är nöjd över det att jag har ett förhållqande på avstånd. :)

Kommentarer
Postat av: . Pjumas . ♥

Grattis ti 7 månader :D

2009-07-28 @ 15:01:26
URL: http://pjumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0