Tisdag!

Så var det första dagen praktik denna vecka igen. Helt konstigt när man har söndag och måndag ledigt. Det blir lite upp och ned när älsklingen har lördag och söndag ledigt, men jag har söndag och måndag. Så vi får vara tillsammans på söndagar och då är jag dö slut.
Nu har jag varit ihen en dag på praktik och har fått gör en hel del idag. Jag samarbetar en hel del me dem andra där. Tvättar bort hårfärger eller permanentvätskor. Och sätter fixering så jag lite får repetera olika skeden i olika arbeten. Så går jag och min arbetsledare igenom lite teoretiskt alltid samtidigt som vi gör nån behandling. Så det är som repetition hela tiden. Som bara är bra för det behövs ibland. :)
Jag är så glad att jag  valde att praktisera på denna plats. Jag trivs där jätte bra och jag känner dem från tidigare. För jag brukade alltid klippa och färga håret där när jag gick i högstadiet. Så de är bekanta allihopa.
Imorgon kommer läraren på besök klockan nie. Så man får se vad hon frågar av arbetsledaren och vad hon annars också vill veta. Så det skall bli roligt att höra vad hon har att säga. :) Men mer om det imorgon.

Skriver igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0