Sitter och väntar!

Nu har jag städat klart, men väntar att bykmaskinen också skulle bli klar, så jag kan hänga upp det för att torka. :) Men för det mesta sitter jag och väntar att älsklingen snart skall komma hem. Han skulle åka till affären först sedan kommer han hem. Jag väntar bara att han skulle vara hemma och hålla mej sällskap.
Jag måste bara orka vänta nu en timme så är älsklingen också hemma. Och så får jag vara hemma med honom hela kvällen. Vi skall nog ta en sväng ner tilol biblioteket ikväll. Vi skall returnera böcker som min mamma och min lille bror har lånat. :)

Skriver igen..

Kommentarer
Postat av: veronica

svar: tack så mycket! ja den var skit bra! den måst du verkligen se sen när den kommer till eran stad!! du kommer sitta som fängslad under två timmar och sen så hade den ett sånt spännande slut, så längtar redan till den sista filmen:)

2009-12-08 @ 16:37:43
URL: http://veronicajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0