Shoppat!

Igår var jag och älsklingen och shoppade riktigt ordentligt inför julen. Vi köpte julklappar till varandra. Älsklingen fick springa och pröva en massa kläder så jag viste att de passade på honom. :) Det for sådär 120-150 € igår. Men det for till bra ändamål så jag är nöjd. Så vet jag att älsklingen får nå julklappar som är nyttiga. Fick presentkort till Seppälä också när man shoppade över 50€ där. Så det fick jag och älsklingen var. Och eftersom älsklingen inte shoppar mycket på Seppälä så får jag hans presentkort också. Så har jag två :)
Jag köpte t-skjortor, boxers, mjukisbycxor och långärmad tröja till honom. Så han har kläder nu. Sedan kan jag köpa mer när det är födelsedag och så. :) Lite roligt att åka och shoppa när man fick studiestöd och skatteåterbärning. Så man hade pengar man behövde inte se på priserna. :)
Älsklingen köpte underkläder till mej och långärmad tröja. Och så har han ju julklappar till mej från hans tidigare shoppan resor i Vasa. :) Så vi har nog klappar att ge varandra. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0