Mysat!

Julhelgerna är så underbara när man inte behöver göra nånting. Man kan bara ligga hemma och mysa med älsklingen. Idag också har vi bara lägat i sängen och haft sällskap av varandra. Julen har varit toppen för min del och också för älsklingen. Jag gav älsklingen så många presenter att han var helt förvånad. Och jag fick en massa presenter som gjorde mej förvånad. :)
Igår var vi till farmor och farfar för att hälsa på och dricka typ julkaffe. Det var jätte härligt att åka dit för man visste att farfar skulle vara hemma och inte ensam på ålderdomshemmet. Jag träffade även mina gudföräldrar. Som jag inte har sett på en bra tid. Så vi satt nu där och talade allt möjligt.
Nu skall jag avrunda och fortsätta mysa med älsklingen. Ha de så bra så länge ni är lediga. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0