Lördagskväll!

Det var en rolig lillajuls firande på lördagskvällen. Där var jag och min älskling samt storebror, hans flickvän och min lillebror. Längs kvällen kom det mera folk. Det kom till och med från Helsingfors. Så där var nog helt tillräckligt med folk. :)
Kvällen gick lugnt med att spela med spelkort och samtidigt åt vi lite saltigt och sött. Sedan började killarna spela biljard och musiken spelade hela tiden. Trevlig kväll, annat kan man inte säga. Alla kom överens och inget större och värre hände. Liten baksmälla hade man väl. =)
Men hem kom vi på morgonnatten eftersom festen slutade då. Och min lillebror var ju chaufför så vi hade en trygg hem resa. Jag och älsklingen gick och sov när vi kom hem så gjorde min bror också. :) Man kan ta en liknande fest pånytt, men då kan man dricka lite mindre. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0