Ledig!

Nu är det härliga måndagar när man är ledig alla måndagar fram till februari. Men sedan jobbar man alla lördagar. Det att man jobbar lördagar är ju inte så farligt ändå. Det är ändå kortare dagar på lördagar än vad det skulle vara på måndagar. Man får ju ändå vara ledig på kvällen sen igen.
Idag skall jag städa, jobba lite där ut och försöka blogga en hel del. Vet inte om jag får in nå bilder för jag bloggar på älsklingens dator och har min egna dator i Borgå. Men jag kan ju ringa till min bror och säga att han hämtar hem min dator. Jag vet nog inte om den fungerar för den har haft någon sorts problem nu den senaste tiden. :)
Jag skall se vad älsklingen har för bilder på datorn och sedan se om jag sätter in nå bilder här. Men nu skall jag fortsätta här.

Skriver igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0