Kunder!

Nu på två dagar har jag haft fler kunder. Jag har haft två färgkunder så jag har fått pröva Igora Royal 10minuters färg på en kund. :) Det var intressant att pröva den för jag har bara hört om denna tidigare. Den var nog otroligt bra fast den hade en verkningstid på 10min istället för att vara 30min. :) Allt kan man då komma på också.
Idag hade jag även en herrklippning också. Kunden kom in från dörren och ville att praktikanten skulle klippa hans hår. Så jag fick bara ta emot han och klippa hans hår. Jag fick nog hjälp av en hyresstol flicka om jag var osäker. Så jag kunde fråga henne och visa och det gjorde jag ett par gånger. Men kunden blev nog nöjd över resultatet. Jag fick även 5€ kaffepengar av honom. För han tyckte jag var så duktig och artig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0