Klippte igen!

Igår var jag och älsklingen till farmor och hälsa på. Farmor ringde på veckan och frågade om vi kunde åka dit för att klippa henne och farfar. Så att håret skulle vara fint inför julen. Så var jag och älsklingen där.
Vi åkte med farmors bil till farfar och så klippte jag farfars hår. Farmor bjöd på limsa hos farfar på ålderdomshemmet. Så vi satt där en bra stund. Sedan åkte vi tillbaka till farmor för att klippa henne. Och det blev bra. Fick igen 40€ när jag klippte båda + lite bensinpengar åt älsklingen. Fast jag nog hade sagt tidigare att jag klipper båda för 10€. Men farmor hör inte på. :)
Vi var en snabb sväng hos pappa också. För han hjälper oss med bilförsäkringar och bilskatten. Så vi satt där en stund och såg på tv när de visade in marschen till slottet. Så man kunde se på dräkterna/klänningarna och frisyrerna. Det är så roligt och se på frisyrerna när man går till frisör. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0