Julmarknad!

Idag var det julmarknad på torget i Lovisa. Det var fullt med olika stånd där. Man kunde köpa marknadskringla, kläder, fisk och skinka m.m. där. Jag var bara en snabb sväng där för jag skulle inte ha nånting speciellt därifrån idag. Och så hade jag ju hopptid också så jag tog det för tidsfördriv, när jag väntade på älsklingen.
Tog en sväng i Seppälä i stan också. Där köpte jag lite till som julklappar till älsklingen. Nu skall jag bara få ihop två stämplar till så har jag 20€ presentkort till julen. Det går nog ut den 20.12 hela julens presentkort, men jag kanske hinner använda det ännu. :) Jag har ju en vecka på mej och pengar för en gångs skull. Och jag kommer nog på nånting att köpa ännu.

Skriver igen..

Kommentarer
Postat av: Elin, ung mamma.

sv; jag studerar till florist :)

2009-12-08 @ 20:21:03
URL: http://elinzollet.blogg.se/
Postat av: veronica

ja det får du göra! var ute och åt middag tillsammans med killen och 2 kompisar, jätte god mat, speciellt desserten=) sen blev det new moon som avrundning. en toppen kväll=)

2009-12-08 @ 20:57:32
URL: http://veronicajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0