Julklappar!

Jag gick inte ut och jobba för det kommer nån sorts dugg ner så jag vill inte bli blöt och sjuk. Så jag började med att städa mitt rum. Och nu har jag paketerat de sista julklapparna också. Pappret och julklappsbandet tog slut just passligt då jag fick det sista paketerat. :)
Där är en julklapp till åt älsklingens mamma. Hon fick redan ett pekaet då älsklingen mar på uppbåd. En klasskål som mamma skickade med honom hem och en konfektask. Nu får hon 5 skålar i olika storlekar. Jag gillade färgen innuti skålen, när den är pink/ljusröd. Hoppas älsklingens mamma också gillar dem. :)
Nu skall jag städa klart och byka en maskin med byk till. Så har jag allt under kontroll. Och bara får vänta att älsklingen kommer hem från praktiken. Att jag får mysa med honom nu när det regnar så kan vi ligga inne och se på film. Måste elda här idag också för jag hämtar ju in våta kläder så det inte blir kallt inne. Och att det inte samlas fukt heller, för det är så obehagligt att sova i fuktigt hus.

Skriver igen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0