Första hela veckan!

Första hela veckan på praktiken är snart förbi. När man bara har varit ännu imorgon på praktik. Så har man varit fem dagar. Det är roligt att vara just där på praktik nu en vecka. Jag trivs där och så är det ju så att man känner alla från förut. Läraren hade inte så mycket att säga på onsdagen. Hon frågade bara hur det har varit och vad jag har gjort. Och så pratade vi om yrkesprovet. :)
Idag fick jag göra en rullnings frisyr på min handledare. Efetrsom vi hade en timme att använda innan det kom en kund. Och det var så roligt. Min handledare har haft rullor i huvudet senast för 12 år sedan. Då hon gifte sig med sin nuvarande man. :) Så det var roligt att jag fick öva rullning i hennes hår. :)
Sedan fick jag hjälpa till med en permanent. Jag fick tvätta bort permanent vätskan och sedan torka det med både handduk och papper så det säkert var torrt. :) Och så satte jag fixering på att det skulle stänga alla ställen och att det skulle bli lockigt. :)

Nu skall jag se på tv. Skriver igen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0