3 veckor kvar!

Idag är det 3 veckor kvar tills jag och älsklingen har varit tillsammans i ett helt år! <3 Det känns inte som om vi ännu varit ihop så länge men vi har nog bara varit det. Tiden har gått så himla fort. Man har inte hunnit med heller. Jag är så lycklig med honom att jag inte märker hur tiden går. Jag och äslklingen får fira julen tillsammans. Sedan kommer vår 1 års dag tillsammans och sist men inte minst så kommer nyåret vi får fira tillsammans. :)
På julen skall vi ta en sväng hos farmor och farfar för att hälsa på. :) Sedan åker vi säkert för att äta lite hos pappa. Så talade vi igår. Att pappa skulle laga nå lite julmat så vi får äta där också. :) Sedan kommer vi hem och bada julbastu och äta lite hemma också. Så kommer det redan tiden att dela ut julklappar och sitta och se på tv i vardagsrummet.
Nyåret skall vi kanske fira hos min storebror och hans flickvän. Vi hade lite tal om sånt. :) Att vi skulle åka dit och bada bastu ta några och skjuta raketer. Men man får ännu se det sen närmare vad vi gör. :)
Mamma skall få i julklapp en kaffekokare som hon nu läng talat om. Hon vet ingenting om att vi skall köpa en moccamaster till henne. Jag och mina bröder skall dela på summan. Sedan delar vi min och min lille brors suma på tre för min älskling vill också delta i julklappen till mamma. :) Jag har nog köpt en julklapp tillsammans med älsklingen till hans mamma. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0