28.12.09!

Nu sitter jag och bloggar. Men aldra mest sitter jag och väntar nu först på torsdagen, eftersom det är julafton. Sedan på måndagen den 28.12.09, nästan sista dagen detta år. Då har jag och min älskling varit ihop i 1 år. :) Oj vad tiden går fort, men det bästa är att det har hänt så mycket bra saker också på tiden som jag och älsklingen har varit tillsammans.
Jag har fått bättre relationer med mamma. Jag har fått åka upp till älsklingen. Skolan går bra och jag trivs i skolan oberoende av vad som än har hänt där. Älsklinegn fick sitt körkort så han kunde komma till mej. Och det bästa var att vi fick vara tillsammans hela sommaren. :)
Det har varit händelserik tid med älsklingen, men om man på riktigt älskar varandra så klarar man av vad som helst. Vi har nog haft våra upp- och nedförbackar men här är vi tillsammans. Vi har nog haft bråk som vanliga förhållanden har, men man kommer över det. Om man bryr sig om varandra och kan vara ärliga. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0