Jag är en latmask :)

Jag tänke fortsätta måla vårt hus idag, men så skulle det börja regna. Så länge det regnar kan man ju inte måla. Jag har inte haft lust att vara vid datorn. Nu skriver jag igen här. :)
Jag har inte gjort nå speciellt under sommarlovet. Har bara varit lat och tagit det lugnt. Jag har som samlat krafter till skolan. Kanske jag borde skriva här lite aktivare, men när det inte händer nått på dagarna så vet man inte vad man skall skriva. Tråkiga dagar. :(
Idag skall jag ladda upp bilder här. Som jag har tagit under sommaren. Det finns en massa bilder som jag kan ladda upp.

Nu skall jag börja ladda upp bilder och sedan ser jag om jag skulle ha nånting att skriva om. :)
Ha de så bra!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0