Internat kväll!

Idag har jag inte orkat skriva nå inlägg här. Jag har bara sett på tv och varit med dom andra här på internatet. :)
Det är helt okej att bo på intenatet, men man skulle nog vilja va hemma heldre. Jag har jo, ett eget rum på internatet, men jag skulle ändå vilja ha nån att bo med. Det känns så ensamt då man sitter i rummet. Ingen kommer och knackar på här. Jag orkar inte åka nånstans för jag känner mej svag tack vare flunssan.

Så denna dagen har bara varit en sån att jag plockat krafter att orka imorgon i skolan. Jag vet inte vad vi skall göra imorgon, men det får man ta imot som de kommer.
Jag har talat i telefonen med älsklingen.

Skriver mer imorgon. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tackar:)

2009-08-25 @ 18:17:46
URL: http://storstadskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0