Tjena bloggen!

Har inte haft möjlighet att blogga på en stund. Finns många skäl till det att jag inte har bloggat. Kommer inte att svara på anonyma eller konstiga kommentarer med inlägg. Tycker folk har så kopnstiga frågor.

Om jag skriver vid en bild att jag och en klasskompis/ kompis. Så behöver man inte vara för nyfiken för att se vad man svarar. jag har inte uppskrivet kompisars namn utan lov och inte heller bilder utan tillstånd.

Så de som vill veta nånting, kan skriva det på ett annorlunda sett och sätta då sin egen blogg att man kan svara till dem personligen. Kan bli störd på folk som är nyfikna och som inte vågar stå för sin kommentar utan måste ställa sig anonym. :/

Jag vågar ställa upp mej för mina kommenatrer. Jag behöver inte leka annat än vad jag är eller anonym. De som inte vågar stå för sin kommenatr kan gå från min sida. jag orkar bara inte helt enkelt mera sådant.

Och om jag har att ärligheten varar längst på mitt motto. Så står det där! Jag tänker inte ändra eller ta bort det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0