30.4.2011!

Dagen började med att jag åkte till min praktik plats för att hälsa på. Min handledare skickade nog tidigare sms att jag skulle ha kunder hos henne, men sedan hade det varit så att denna kund inte hade möjligt att komma för att klippa sig. Så jag åkte bara på besök då. :)

På eftermiddagen åkte jag till P som skall vara min modell till slutarbetet. Så vi skulle diskutera i lugn och ro ölver färg alternativ och hur hon vill ha sitt hår klippt. Så jag fick det under kontroll. Där på samma klippte jag Pampams hår. :) Och förtjänade 20€. :)

Efter att jag besökt P, åkte jag till C. :) Hon ville också ha håret klippt. Så jag fick ta mej dit och sedan klippa henne. :) Det tog en god stund eftersom hon har otroligt tjockt hår. Förtjänade 10€.

Sedan åkte jag hem för att äta och bada bastu. :) Var även i bastun en bra stund så jag satt där och njöt av värmen. :) Efter att jag ätit, badat bastu och klätt på mej. Så åkte jag upp och hälsa på hos min store bror. Där var även två av mina kompisar också. Så hela kvällen gick till det att jag satt och pratade med alla där.

Skjutsade hem mina kompisar och åkte sedan själv hem. Var hemma omkring halv tre på natten. I alla fall kan jag säga att jag hade roligt och en bra valborg. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0