Onsdag!

Idag skall jag till skolan och fixa ansöknignspapper. Skall ansöka till skolorna med hjälp av studiehandledaren, eftersom jag inte förstår mej på den elektroniska ansöknigns blanketten. Så jag får som tur hjälp av studiehandlesaren.

Min handledare förstod helt bra att jag skall till skolan. Så jag får mina studie papper i skick och sedan att jag bara får vänta om jag kommer in. Jag hoppas allt går bra med det. :) Min handledare tycker också att man skall studera då man är ung. :)

Så jag skall nu snart åka iväg mot Borgå. Och vet inte hur länge detta besök med studiehandledaren tar, men min handledare på praktiken tyckte att jag skall fixa det nu med tid och komma på praktik igen imorgon. Gilla min handelare. :)


(Bild från google)


Kommentarer
Postat av: Emmy

ursäkta sent svar.. Har inte mått så bra på sistone så har inte orkat uppd eller kolla blogen. Men nu är jag tillbaka igen.

Resorna jag planerat var New York och Grekland ev Cypern. men då jag i måndags fick veta att jag är gravid i 5:e månaden(helt galet, och jag har inte märkt nått) så blir alla årets resor inställda. får se om jag gör dom till vintern i stället tillsammans md min bäbis..(känns konstigt att skriva så) För har inte fått in i mitt huvud att jag faktiskt ska bli mamma.

hoppas du har en fin helg och att allt är bra med dig? :-)

2011-03-05 @ 11:40:00
URL: http://emmymarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0