2år och 3månader!

Idag har jag och min underbara pojkvän varit ihop 2år och 3månader! Tiden den ahr gått så otrligt fort. :) Men man kan inte säga att jag inte skulle älska min pojkvän något mindre än tidigare. Jag älskar min pojkvän mera och mera varje dag som går. :)
Jag minns dagen då jag och min pojkvän blev ihop! Det är som om det var igår. <3 Och tiden har gått så fort. Jag ångrar inte att jag blev ihop med honom. Han har gjort mitt liv annorlunda. Det känns så bra att vara ihop med honom. <3
Idag har vi även varit förlovade i 3månader! Det var en av de bästa valen som jag och min pojkvän har gjort. :) Kan inte förklara mina känslor för min älskling. Det är svårt att sätta dem i ord. :)

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Roligt för er, grattis!



Svar: Kul att du snart är tillbaka igen. :)



Kram

2011-03-28 @ 16:36:44
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0