Skoldagen idag!

Bloggar nu när jag redan har det bättre. Var på dåligt humör för att massor av saker har gått helt i fel ordning som jag hade tänkt. Jag vet inte vad det var som jag hade för problem. Jag har bara en aning stress nu som bäst, så det är därför jag blir helt på dåligt humör för de minsta lilla.

Idag var det yle som var på besök. Jag gjorde inpackning till en klasskompis då vi hade yle på besök. De skulle intervjua en i klassen och sedan skulle de filma lite runt i salongen då vi jobbade. :) Detta kommer på finska tv FST5 på söndagen den 30.1 klockan 19.55 (finsk tid).

Sedan var det bara lektioner i salongen som var tråkiga. Man hade som inget att göra. :( Jag vet inte, men jag har som ingen inspiration med detta yrke mer kanske! Eftersom man har varit i salongen mer än haft teori på dessa år. Så det har blivit för mycket. :/

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Svar: Jo, Liseberg är en nöjespark och där vill jag hemskt gärna jobba i sommar.



Skönt att du är frisk igen. :)



Kram

2011-01-25 @ 18:27:15
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0