Lördags kvällen!

Hade en rätt kul lördags kväll. Fast jag tänkte att det skulle vara en hemma kväll. Talade med min store bror och lille bror om vi skulle bada bastu och fira lite kväll hos dem. Och min yngsta bror hade natt gäster hos oss. Så vi skulle inte vara i vägen med brorsan min. :)

Åkte till vår store bror lite efter 5. Skulle ta en sväng in till handeln på samma som vi var påväg till brorsan. Själv köpte jag 3 stycken long-drinkar. Och så skulle jag också köpa hundmat, när det avr slut. :)

När vi kom till store brorsan så satt vi i vardagsrummet och talade. Så jag och store brorsans flickvän satt och talade i soffan. Omkring halv sju gick vi i bastun och där satt vi och diskuterade om studier och vad jag skall studera i höst om jag kommer in. :)

Vi satt hela kvällen där. Brorsan bjöd på pizza så det var helt okej. Och så spelade mina bröder biljard efter att vi hade ätit. :)

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Verkar ha varit en mysig kväll. Såna stunder behöver man då och då, för att liva upp vardagen.



Svar: Tack! När jag väl sätter mig och stickar går det undan. (a)



Min helg har varit bra. Jag ska försöka njuta av söndagen, utan att känna den där ångesten inför kommande vecka.

Hur har din helg varit?



Kram

2011-01-30 @ 11:31:05
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0