Lördagen!

Lördagen började med att ha väckning klockan sex. Ovanligt, men ganska roligt eftersom vi skulle ha öppna dörrars dag på skolan. Så att föräldrar och släkt fick komma på besök till skolan. Även vänner och bekanta fick besöka skolan. :)

Salongen var full från första början. :) Men jag pratade med en massa föräldrar och sålde produkter. Så att vår lärare inte skulle behöva prata med besökare och sedan springa till dem som behövde hjälp med kundbetjäningen. Så jag fick besvara frågor som besökarna funderade på. Fick även fixat en kund till onsdagen. :)

Hade själv en kund. Gjorde inpackningoch efter det gjorde jag en franskfläta till henne. Jag har inte tidigare gjort en franskfläta till någon person, men denna blev mycket bra. :) Och hon skulle på dop efter öppna dörrars dag så fick hon frisyr på samma. :)

Hemma var jag lite efter två. Så jag somnade omkring 4 på eftermiddagen och sedan vaknade jag halv 8. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0