2år och 1 månad!

Idag har jag och min pojkvän varit ihop i 2år och 1månad. Känns helt ortoligt, då vi har varit ihop såhär länge. Jag tycker det inte är så länge sen vi blev ihop, men nu är det ju en bra tid sedan ändå. Är det när man är kär att man inte märker hur tiden bara löper framåt? :)

Idag har vi även varit förlovade i 1månad. Tiden går så otroligt fort. Det känns ju som om vi skulle nyligen ha varit inne på hotellet. Och jag kommer ihåg minen jag hade då vi skulle gå in på hotell kantarellis. Jag såg faktiskt överraskad ut och visste inte vad det var pågång. :)

Nu är man ju lycklig och glad med sin älskling. Och så har vi ju en massa planer. Som att flytta ihop under sommaren, början av hösten. Jag skall börja studera i Vasa i höst hoppas jag!



Älskar dej min Jimmy!! <3<3


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Grattis till så lång tid tillsammans! Och grattis, grattis till förlovningen!!



Svar: Ja, theSims spelas på PC. Det finns också att spela på exempelvis Wii, men då är det annorlunda.



Drömmar är bra!



Kram

2011-01-28 @ 17:38:29
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0