Praktiken!

Snart är praktiken slut och man kommer att sakna det. Har haft en mycket trevlig praktik tid, men nu är den snart slut. Några dagar kvar och sedan skall man tillbaka till skolan 8veckor. Sedan börjar sommarlovet och man skulle vara examinerad på samma. :)

Det känns nog inte som om praktiken snart skulle vara slut. Har haft en massa att göra. Här i veckan färgade jag min handledares utväxt och idag hade jag 4 kunder. Ett barn som kom klockan 11, sedan hade jag en herrklippning som kom klockan 13. Och sedan hade jag ännu en barn klippning klockan 14. :)

Medans jag klippte herren klockan 13 så kom det in en kund utan tid. Min handledare sa att om praktikanten får klippa så kan han bli och vänta. Han väntade på sin tur. Så jag klippte honom klockan 13.30. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0