God dag bloggen!

Det är då långfredag och inga planer på schemat. :) Så jag får bara ta det lugnt och inte stressa med någonting. Skall tydligen bara vara hemma, ifall jag inte åker på kaffe med någon. :)

Hade även min bror att ringa pappa, men som man kunde gissa så var inte han hemma. :/ Jag som skulle behöva bensin pengar till det att jag skall åka på alla urvalsprov. Men kanske jag hinner få det innan det är för sent.

Skulle ha lust att åka till farmor också. :) Jag borde kolla med brorsan om vi åker till farmor först och väntar typ där att pappa skall meddela att han är hemma. Eftersom de var till någon gravgård nu som bäst när vi ringde.

Pappa kan inte komma in i en kyrka,
men till en gravgård kan han gå då det är hans nya frus vilja att åka till gravgården. Han har blivit en annan person med denna nya fru, än vad han var då vi var små. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0