Nu börjar ett bättre liv!

Jag har nu varit 2 hela dagar utan att jag har rökt en ända cigarett. Och jag hade som mål att efter operationen börjar jag inte heller röka pånytt. Nu dessa dagar som jag har varit hemma så har jag inte viljat röka, men jag har ju varit så täppt i näsan att det inte skulle lyckas heller.
Och så har jag ju 5 stygn i näsan som jag måste tänka på. Jag kan inte röka och jag har inte just nu något smaksinne så jag smakar inget. Allt smakar lika papp. Så jag sitter och äter en massa nu när jag inte röker.
Min pojkvän får nog ännu röka, men jag skall nog ha honom att sluta små¨ningom bara han kommer hem till mej så skall vi hitta på nånting att göra alltid då han vill röka. :)
Nu när jag kommit så långt att jag inte vill ha tobak, så skall jag fortsätta tänka på min hälsa att jag inte vill röka och jag skulle ändå sluta bara jag hade det lugnare och inte så mycket stress. :) Jag skulle sluta innan jag blev gravid, men nu slutade jag mycket tidigare än vad jag tänkt. Alltid bättre så än att man inte slutar alls!

(bild från google)

Kommentarer
Postat av: Emmy

VAd duktig du är! Starkt jobbat :-)



SV: Men då kan du ju en del, vad kul! Det är Kurdiska jag skrev på, är egentligen Turkiska jag lär mig. Men då han jag lär mig av även pratar kurdiska så får jag lära mig lite fraser på det språket också :-)



Hoppas allt är bra med dig?

2010-09-11 @ 18:56:27
URL: http://emmymarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0