Väntar!

Ännu en timme att vänta, vänta och vänta! Så skulle jag ha min älskling här hos mej! Det skall bli så mysig hemma kväll ikväll. Godis, gott sällskap och bara vara tillsammans. :) Har så längtat till denna kväll. :)
Nu sitter jag igen hemma. Var och handlade med mamma så tiden skulle gå fortare. Då man gör nånting så verkar de som klockan skulle gå fortare. :) Kanske man snart kan sätta sig framför tv eller sitta vid datorn ifall klockan då skulle gå fortare. :)
Här sitter man och pratar med en kompis på msn. Hon verkar ha svårt igen med sin kille. Och jag vet en hel del om deras förhållande för det är ju min killes tvillingbrors flickvän som brukar skriva med mej på msn, ifall hon inte har allt bra. Men jag har sagt till henne att hon alltid får komma fram med sina saker till mej om hon vill prata.
Har köpt godis och annat gott till mej och älsklingen. Vi skall ju vara hemma ikväll så man vill ju ha nå gott ifall vi igen ligger och ser på någon film. :) Och självklart skall vi ju mysa. Eftersom vi inte har umgåts med varandra på två månader.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0