Längtar till lördagen!

Nu är det redan torsdags kväll. Som tur går det fort och några dagar går ganska fort till slut. :) Lördagen kommer nog snart emot.
Imorgon skall man bara vara fyra timmar i skolan, och på den tiden har vi bara kundbetjänng. Så jag skall ha en barnklipp på morgonen halv nio. Efter det vet jag inte vad jag skall göra i skolan tills skolan slutar klockan 12. Kommer säkert att sitta där och vänta på att skolan skall ta slut.
Veckoslutet skall bli så underbart. Min älskling kommer till mej på lördagen så jag längtar till lördagen därför. Kanske jag inte bara sitter imorgon. Jag skall nog blogga fast älsklingen kommer till mej! Han gav redan lov till mej att jag nog får fortsätta blogga dagligen. :)
Kanske inte lika många inlägg dagligen som nu, men det är ju redan mycket om jag bloggar några inlägg i dagen då älsklingen är här, men jag vill nog tillbringa tid med honom också. :) Har ju inte honom här så ofta. :/
28.10 har jag och min älskling varit ihop i 1år och 10 månader! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0