Grattis! <3

Jag vill gratulera min store bror och hans flickvän! De har varit ihop 1 år och 6 månader. Och nu har de tagit sitt steg framåt att vara tillsammans. De har förlovat sig, vilket är en mycket fin sak för dem! :)
Jag har nog anat detta en lång tid! Men när de skulle göra det visste jag inte, men det verkar nog helt fint att de har hittat varandra och menar att vara med varandra!
Min bror och hans flickvän är båda 28år! Så de har all rätt att göra sina steg i förhållandet. Kanske det är så att de är menade för varandra. :)
Kanske jag och min älskling är nästa!? Det vet man ju inte, menmen.. allt är ju möjligt om min älskling tänker överraska mej! Man får bara vänta och se om han är romantisk, fast.. jag vet ju att han är det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0