600 inlägg!

Detta inlägg kommer att vara 600:de inlägget! Jag känner mej riktigt ivrig på att skriva. :) För några veckor sedan hade jag en känsla av att jag inte har nånting att berätta om. Men nu har jag en massa som jag vill skriva fram. :)
Jag har nu fått idé att blogga, när internet fungerar på min lapptopp och jag är så van att skriva på min dator. :) Hur är det så att när man är vid sin egna dator i lugn och ro så får man en massa text på kort tid framför sig? Kanske det är när jag gilalr att skriva på min egna dator. Den går nog ibland lite väl varm, men då stänger den av sig. Och det stör inget. :)
Bloggen har börjat gå uppåt! Jag har satt ett litet krav på mej själv med min blogg. Jag skall blogga minst några inlägg i dagen och så skulle jag försöka sätta in några bilder också. :) Jag har bara sån känsla att jag vill skriva dagligen. Kanske inte så tidigt efter skolan, men ändå på kvällen efter att jag fått vila en stund. :)

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Kul att du har kommit igång med bloggandet ordentligt, lycka till!



Svar: Jobbigt med en kamera som äter upp batterierna. Så ska det ju inte vara.



Tack! Du är varmt välkommen tillbaka till min blogg. :)

Kramar

2010-10-19 @ 19:55:49
URL: http://rosanatt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis! 600 inlägg är mycket. :D

2010-10-20 @ 12:06:11
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Svar: Roligt att du vill fortsätta läsa min blogg. Jag ser fram emot respons från dig. :)

För att inte riskera att missa några inlägg, kan du ju alltid lägga till min blogg på Bloglovin'.

Kram

2010-10-20 @ 15:52:00
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0