1år och 10månader! <3

28.10.2010! Jag och min älskling har varit ihop i 1år och 10 månader. Så länge, men det är ändå ganska kort tid. I tanke på att vi är på avstånd så är det nog läng som vi har varit ihop.
Älsklingen har planerat en romantisk kväll, så jag vet inte hur mycket jag hinner blogga. Har ingen aning om vad min älskling har planerat, men det skall nog bli en bra dag! :)
Kanske jag hinner kasta in ett eller två inlägg, men kanske jag bara mysar med min älskling hela kvällen för att vi får fira vår dag tillsammans. :)

Kommentarer
Postat av: . Pjumas . ♥

Grattis! :)♥

2010-10-27 @ 19:47:34
URL: http://pjumas.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Grattis! Jag tycker det är jättebra jobbat. Att ha distansföhållande är verkligen inte lätt. Ni ska vara stolta över det ni har.



Svar: 6 hg är det samma som 600 gram. ;)



Haha, underbart! Jag kan bara hålla med. Självklart ska samtalen med läsarna vara ärliga, det ser jag som en förutsättning.



Jag anser också att förlovning eller samboskap är stora beslut. Det ska kännas rätt. Man ska inte stressa in i det.



Trevlig fredagskväll!

Kram

2010-10-29 @ 18:18:07
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0