Tiden tillsammans!

Idag har jag och min älskling varit ihop i 1år och 11 månader. Tiden går så fort att man inte vill hinna med den. Snart har vi varit ihop 2år och hela denna tid har vi typ varit på avstånd. Ibland känns det tugnt, men man jobbar för kärleken. :)
Jag vet inte vad jag skall skriva här. Varje månad känns det som om man skulle skriva samma sak om och om. Så jag skall fundera på saken vad jag skall skriva.
Skriver nu bara ett snabbt och kort inlägg. Kan ju inte sitta och skriva om och om igen samma sak. Kanske man kan skriva det skillt sedan hur man känner. Skriver det i kategorin "känslor". :)

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Grattis! Kul för er. :)



Svar: Jag har svårt att njuta av julen, eftersom det ofta är väldigt stressigt.



Kram

2010-11-28 @ 21:45:23
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0