Säkra före de osäkra!

Idag när jag kom hem så tog jag det säkra allternativet! Som gäller att jag körde sakta hem. Hade inga bråttom så jag kunde köra helt sakta och lugnt istället för att köra hårt. Var nog en aning rädd då jag körde.
Körde inte hårdare än 80km/h på motorvägen. Kunde bara inte köra 90-100km/h eftersom det blåste en hel del och bilen bara seglade hur jag än försökte hålla koll på den. :/
När jag kom närmare hemmet, så sista två kilometer gick som en mardröm framåt. Det var ju inte plogat, eller jo det var det men, när? Jo klockan 15 på dagen. Så det hade ju yrt fast på nytt. :(
Så jag fick tugga ihop tänderna och köra. Jag körde med tungan mitt i mun för att inte hamna fast i snöhögarna eller köra ut. :)
Jag är nog hemma nu, men man var nog inte hemma samma tid som vanligt. Alltså klockan 16.00, jag var hemma ungefär 16.30 idag. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0