Kan det va så!?

Vet inte vad jag skall skriva! Har som ingen lust att alltid skriva nå onödigt här. Kanske det bara kan va så svårt att komma på vad man skall skriva om. Jag har som en konstig dag idag, kommer inte på vad jag skall skriva och när jag skulle komma på att göra något så går inte det heller!
Kanske man inte skall ta det så personligt! Har bara inte haft den bästa helgen, men jag vill inte att mina läsare skall ta det som om det var nånting med bloggen att jag är på dåligt humör. Orkar bara inte alltid vara så positiv.
Om jag också någon gång skulle få vara på dåligt humör, men när jag inte kan va arg och jag vill inte skälla ut folk heller. Förlåt att detta inlägg inte är som de andra, men jag kan bara inte hålla allt inne mer. Jag brukar alltid vara på bra humör och hålla bloggen positiv.
Jag brukar vara den som förstår och står för andra! Och när man själv behöver någon som hör på en ens en kort stund skulle hjälpa, men då man vill lätta av sig så har man ingen. Alla har egna planer! Jag har det så bra då jag skriver mina tankar och humör nånstans. Oftast i ett häfte så det inte känns som om man skriver om någon viss person, men nu måste jag bara få skriva på bloggen så andra förstår mej!

Menar inget illa med mina texter, men jag vill inte sitta ensam med mina tankar heller. Kanske det finns sådana som känner lika som jag, men vågar inte skriva ut de här!


Kommentarer
Postat av: . Pjumas . ♥

du kan allti tala me mig♥

2010-11-21 @ 13:52:42
URL: http://pjumas.blogg.se/
Postat av: amanda

ja, visst är hon gullig:)

2010-11-21 @ 16:16:28
URL: http://aiime.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Du ska inte känna dig tvingad att skriva. Vi har inte bra dagar jämnt. Min helg har inte heller varit den bästa, men that's a part of life. Nya dagar väntar. Skriva när du vill. Och vad du vill. Texter är alltid kul att dela med sig av, eftersom respons ofta kommer till en. :)



Kram

2010-11-22 @ 18:17:06
URL: http://rosanatt.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Svar: Tack. Dina ord var mycket snälla. Blogga när du vill. :)



Min dag har varit helt okej.

Hur har din varit?



Kram

2010-11-22 @ 18:52:00
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0