Lördagen!

På lördags eftermiddagen var vi en sväng hos min store bror. De satt och åt då vi kom in så vi gick och satte oss i vardagsrummet för att de skulle få äte i lugn och ro. När de hade ätit så tänkte de att vi går ut för att spela lite krocket. Min store bror och hans flickvän spelade som ett lag, jag och min älskling spelade som ett lag, min lille bror spelade ensam och så var där två andra som spelade sen igen som ett lag. Så vi var fyra lag då allt som allt. Men det jag kan säga är att det var roligt. :)
Min store bror ville att vi skulle bada bastu där också så han frågade om jag skulle köra hem efter nå byteskläder. Det gjorde jag med älsklingen, men inte med min egna bil. Jag fick ta min brors Honda Civic i stället för min gena. :) Jag har inte tidigare fått köra min brors bil, men denna gång var tydligen nå speciell. Så jag var helt fundersam. Vi åkte för att hämta kläder och så talade vi en stund med mamma innan vi åkte tillbaka.
När vi kom tillbaka till min bror så gick jag och hans flickvän i bastun och när vi kom ut för att svalka oss så gick alla killar i bastun. Det var då mina två bröder och min älskling. Det var nog en rolig kväll. När killarna kom ut från bastun så gick jag och min bror flickvän för att tvätta av oss. Sedan när vi var klara så gick killarna och tvättade sig. Till slut så grillade vi och tackade för att vi fick vara på besök. Så åkte vi hem. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0