Imorgon!

28.5 är en bra dag då det är två bra saker samma dag! Det är både min och älsklingens 1år och 5månaders dag medan det också är skolavslutning. Jag och min älskling har en märkes dag samma dag som han går ut yrkesskolan och har ett yrke. :) Han har varit flitig i skolan i år för han har just inga frånvaron. Och jag har sagt till honom att inte samla frånvaron för att få ett fint betyg. Har inte stora krav på honom, men jag vill att han skall få ett avgångsbetyg i alla fall. :)
Nu när sommaren kommer så får vi fira mera tid tillsammans. Och det är så mycket som man vill vara med honom för han skall in till militären i juli, så jag vill att vi skall hinna tillbringa tid tillsammans på sommaren. Älsklingen kommer ju nog att bo hos oss då han har ledigt från militären på helgerna. och det tycker jag låter mycket bra!
Skriver mera om 1år och 5månaders dagen imorgon då den är aktuell. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0