1år & 7 månader!

Hade fullt upp igår, då jag och älsklingen först hälsade på hos en kompis och på kvällen ville älsklingen att vi skulle ligga och se på en serie som vi har sett på nu en längre tid. Vi har båda fastnat i denna serie och vi vill se alla säsonger som han har på datan. :) Har nog hittat en bra pojkvän som har tålamod att se på serier som jag gillar. :)
Vi firade vår dag med godsaker. Det hade älsklingen planerat på tisdagen redan, när vi var i butiken. :) Jag var ju inte riktigt i det bästa skicket igår, men det störde ingen då jag och älsklingen låg och mysade tillsammans. Konstigt nog så var det trevligt att ligga i älsklingens armar då han höll om mej. Jag har ju varit flunssig hela sommaren, men inte så här flunssig att jag skulle vara hes. :)
Tiden går otroligt fort. Jag kommer ihåg dagen då jag och älsklingen blev ihop. Det känns som det var igår, men det är nog länge sen. Fast vi har haft ett förhållande på avstånd så har vi ändå ett band mellan oss som man inte bräster hur lätt som helst. Vi har gått igenom ett och annat, men vi står sida vid sida ändå. :) Vi ä starkare än vad vissa tror, vissa tror att detta inte håller, men det gör det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0