1 år & 2 månader!

Idag är det 1år och 2 månader för mej och min älskling tillsammans. Vi firae det inte på nå speciellt sätt fast jag var där en vecka. Vi tyckte det var helt okej att vi bara mysade tillsammans denna vecka. För vi har inte firat dehär dagarna på nå speciellt sätt. Vi har firat vår halv års dag och 1års dag men inte de med nån månads dagar. Vi tycker att de större går att fira helt bra. Nästa som vi firar är då 1år och 6månader. :)

Nu är det så att jag och min älskling ses nästa gång inför sommaren. Han har så mycket som pressar på i skolan så det finns inget pasligt lov som skulle vara tillräckligt långt. Så det blir sommaren nästa lov. Älsklingen har ju slutarbeten och annat i skolan nu så han får koncentrera sig på skolan nu. Han blir ju klar inom maksin&metall nu på våren och jag är så stolt över älsklingen att han orkat gå skolan och att han får klar den också. :)

Nu skall jag ringa älsklingen så jag vet hur han mår. Men jag kommer blogga senare. Ha de så bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0