28.12.2010!

Dagen då jag har varit ihop med min älskling i 2år. Det är en stor dag för oss båda. Älsklingen har planerat en romantisk dag för oss då. Skall komma ihåg att ta med älsklingens kamera så jag kan som sätta upp bilder här på vår 2års dag!
Det skall bli så spännande. Jag vet som ingenting vad han har planerat. Kanske det blir något större, men jag skall inte säga nånting då jag inte vet om det blir något större. Kanske det bara blir middag, men jag vet aldrig med min älskling vad han har hittat på. :)
Kommer att ta så mycket med bilder som bara möjligt. Om älsklingen tillåter mej det! Vill ju inte göra honom på dåligt humöt då han ändå betyder allting för mej och jag vill vara med honom hela mitt liv.
Älskar min pojkvän så massor!<3 Kan inte förklara det i ord, men jag kan visa min känslor för min pojkvän som är viktigaste. Så han vet hur mycket jag älskar honom. Och jag vet att han äskar mej tillbaka. Vem vet fast vi skulle förlova oss på vår 2års dag! ;) Som sagt så är jag inte säker då man inte får nå information av honom fast man skulle ställa en massa frågor till honom. Han kan hålla ansiktet så orört. :)

Kommentarer
Postat av: Ann Roth

grattis ! hoppas de blir många år till ^^

2010-12-23 @ 15:43:50
URL: http://annroth.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Åh, jag hoppas verkligen att er speciella dag blir mysig. :)



Svar: Nej, på avslutningsdagen hade vi ingen julfest. Det vara bara en timmes avslutning i aulan, sen hem.



Kram

2010-12-23 @ 19:51:26
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0