Varm te!

Nu om jag inte snart hittar på någonting att göra, så tänker jag se på Desperate Housewives igen. Men jag kan koka en kopp varm te. För jag är så otroligt fökyld och jag har inte sovit bra inatt. Jag har bara luggit och hostat så jag har sjuka magmuskler och lungor. :(
Så om jag skulle dricka en kopp varm te, så skulle kanske slämmet i halsen ge sig och jag skulle snart igen vara frisk. Har haft flunssa nu i en vecka och före det hade jag hela juni. Jag var typ 2veckor frisk och så blev jag sjuk igen. :(
Bara jag snart skulle bli frisk. Kan ju inte göra något så länge jag har flunssa. :( Så jag skall snart ta det lugnt, bara ligga i soffan med datan och så skall jag se på Desperate Housewives. :) Det är avslappande att bara ta det lugnt ibland. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0