Uppdatering!

Förlåt, för det usla uppdateringen. Har bara inte haft lust att blogga just nu. Har bara tagit det lugnt och vilat. Jag skall blogga igen imorgon om jag orkar mer. :)
Har inte uppdaterat p.g.a. att jag håller på med ett korsstygn. :) Det skall bli en bordlöpare som går rätt över bordet. Mitt på bordet bara. :) Jag har sytt en hel del på det redab, ;)
Jag skall nog ha klar den innan jag flyttar hemifrån. :) Skall säkert sy korsstygn i framtiden en hel del. Vill så ha nå självgjort och handarbeten hemma hos mej då jag flyttar till eget. Jag har redan börjat spara ihop till egen lägenhet, lika har älsklingen också. :)
Gillar handgjorda handarbeten. :) Det är bara mer hemtrevligt att sy eget ch ha det fram i egna hemmet. :) Mamma har väggarna fyllda här hemma med självgjorda handarbeten. :)

Kommentarer
Postat av: sannah

Jobbat och festat! Idag blire chilla som tusan! Själv? :)

2010-08-08 @ 15:40:57
URL: http://saanzil.blogg.se/
Postat av: Ann Roth

jo de är grymt bra med mig :) hur mår du själv.

De va trevligt att se dig efter alla dessa år som gått nu. Du lika dig själv så de va itne så svårt att känna igen dig iaf :)

2010-08-08 @ 17:57:16
URL: http://annroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0