Mol.fi

Har sutti och kollat på Mol.fi. Jag tänkte att jag i god tid skulle se om det finns lediga arbets platser, men jag hittade bara arbets platser inom frisör i södra Finland. Och jag som inte tänker stanna kvar i södra Finland blev en aning besviken.
Jag såg även om det fanns lediga arbets platser i Österbotten, men till min besvikelse lite till så var det inte utsatt i Mol.fi någonting om arbeten inom frisör på internet. Så nu vet jag att när jag börjar jobba måste jag kolla inne på salongerna och på anslagstavlan på arbetskrafts byrån. För alla har nödvändigt inte information på internet.
Jag skall nog fortsätta se det med jobb, men kanske inte mera idag. Kanske jag kör in lite ved och laddar upp bilder här på bloggen. Jag har ingen lust att göra så mycket nu när jag bara sitter och hostar och det vill inte ta slut på något sätt. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0