Mobb! (På skoj)

Vi besökte pappa igen med min bror. Och så var det ju helt okej att vara hos pappa igen. Fick frågat om en bokhylla som jag har läng varit intresserad över. Ifall jag skulle få ta den när jag flytta in i egen bostad. Men pappa kunde inte ännu svara på detta.
När jag var på väg ut på tobak med pappa och min bror, så konstaterade min bror att om jag på riktigt är såhär kort. När han är ett huvud länge än vad jag är. Och då brukar folk fråga om saken och man svarar själv att man är äldre. Menmen.. man kan ju inte vara lika långa. Det är ju vanligt att killar är längre än tjejer. :)
Om jag skulle få pappas bokhylla, så skulle jag ha färdigt egen tv, eget skrivbord, klädskåp och spegelbord (sminkbord). Så jag skulle inte behöva stressa med en massa möbler. Och så skulle ju älsklingens möbler också komma in i bostaden så som soffan och matbord med stolar. ;) Så vi har en hel del i förråd redan. :) Men jag förstår pappa att han inte är frivillig att ge bokhyllan när han själv har byggt den då han var ung. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0