Livet! (Långt inlägg)

Har inte uppdaterat bloggen nu på några dagar ordentligt. Har bara inte haft tid och lust. Jag har som mer viljat vara för mej själv nu innan skolan börjar på måndag. Jag är en person som vill ha tid för mej själv och ta det lugnt innan skolan börjar. :)
Kommer nog att blogga, men hur aktivt det sker vet jag inte. Jag har ju bloggat massor under sommaren och nu när jag har älsklingen hemma hos mej innan skolan börjar så vill jag vara med han och inte sitta vid datorn. Hoppas alla läsare förstår det. :)
Jag har sytt på mitt korsstygn en hel del. Skall ta bild på den nu och så har jag en bild på den då den var helt på hälft och så skall jag ta bild på pappret där den är som klar. Så ni skall nog få se den , men när jag sitter och syr så vill jag bara inte blogga på samma. :)
Nu när skolan börjar med en period praktik, så tänkte jag att jag kan blogga på kvällarna. Kommer säkert att vara lika duktig som senaste praktik. Hade ju inte en ända timme frånvaro från praktiken och så vill jag fortsätta det också. :) I skolan skall jag fortsätta vara aktiv och duktig. För betyget kommer ju att hänga ganska mycket på första och andra  årets betyg. Så jag har möjlighet att lite bättra det. Allt för stora förändringar hinner man knappast få i tid, men kanske nå smått. :)
Jag tänker kämpa för min skola, att jag får ett bra betyg och en utbildning jag faktiskt vill jobba med. :) Jag vill inte just nu i alla fall ha nå annat yrke, men kanske jag ändrar mig i framtiden. :) Som sakt skolan skall skötas med omdsorg. Så man har möjligheter med jobb i framtiden. Jag skall försöka dra en likadan linje på skolgången i år som jag hade från förra hösten/vintern också. :) Kompisar finns i klassen, men ingen bästis ännu i alla fall!

Kommentarer
Postat av: . Pjumas . ♥

Betyder de att du int kommer att vara me mig nu ?! om du ska ha lika som förra åre?! :/

2010-08-13 @ 14:55:24
URL: http://pjumas.blogg.se/
Postat av: . Pjumas . ♥

Svar: Brabra!

2010-08-13 @ 20:41:38
URL: http://pjumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0